Przedmioty sprzedaży są to produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wady prosimy o kontakt.
- W tym celu złóż wniosek o reklamacje produktu – do pobrania tu.
- Wyślij reklamowany produkt z dołączonym formularzem.
- Po otrzymaniu produktu ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
- W ramach reklamacji możesz zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.
Adres wysyłki reklamowanego produktu:
BeautifulBody – Wiesława Siniakowicz
ul. Ołówkowa 1b/5
05-800 Pruszków
WAŻNE, aby dopisać: reklamacja AthleticWorld
UWAGA: Wypełniając formularz reklamacyjny należy podać niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (Twoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).
Decydując się na złożenie reklamacji drogą wysyłkową pokrywasz koszty odesłania towaru.
! Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.